روش هاي اخذ اقامت هلند

موسسه اعزام دانشجو به كشورهاي خارجه با كمترين هزينه

روش هاي اخذ اقامت هلند

۷ بازديد ۰ نظر

از طرق مختلف مي‌توان اخذ اقامت هلند را دريافت كرد، هر كدام از اين روش‌ها داراي قوانين خاصي هستند كه رعايت آن‌ها جزء اصول اصلي اخذ اقامت اين كشور محسوب مي‌شود. در دانشگاه‌ هاي هلند رشته‌هاي مختلفي چون پزشكي، دندانپزشكي، فني و مهندسي، مديريت و تجارت، رشته‌هاي معماري و علوم كامپيوتر براي دانشجويان بين المللي به زبان انگليسي ارائه مي‌شود و دانشجو مي‌تواند رشتۀ تحصيلي مورد نظر خود را از ميان اين دانشگاه‌ها انتخاب نمايد. از جمله مهم‌ترين شيوه‌هاي مهاجرت به هلند مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

 

1- اخذ اقامت هلند از طريق كار

اگر جزء آن دسته از افرادي هستيد كه شنيدن بازار كار عالي در هلند شما را به وجد آورده است و قصد دريافت اقامت هلند و ويزاي اين كشور از طريق كار را دارند، بايد از شرايط و مراحل آن مطلع باشيد. كشور هلند به متقاضيان خود انواع مختلف ويزا را ارائه مي‌دهد. در ادامه به معرفي سه دسته از ويزا كار مي‌پردازيم.

 

ويزا كار كوتاه مدت

اين ويزا 90 روز به متقاضي زمان ميدهد كه به كشور هلند بيايد و به كار مشغول شود. در حالت كلي مدت اعتبار اين ويزا 3 ماهه است ولي تا 6 ماه هم تمديد مي شود. در نظر داشته باشيد كه اين ويزا اكنون براي ايرانيان صادر نمي‌شود.

 

 ويزا (MVV ):

اين ويزا مخصوص كساني است كه تمايل دارند به افراد خانوادۀ خود ملحق شوند. با گرفتن اين ويزا فرد متقاضي اجازه دارد كه پس از اينكه وارد هلند شد، به ادارۀ كار مراجعه كند و به اخذ مجوز كار در اين كشور بپردازد. دقت داشته باشيد كه افرادي كه در شينگن و اتحاديۀ اروپا سكونت دارند، جهت وارد شدن به هلند احتياجي به اين ويزا ندارند.

 

ويزا كاري هلند (GVVA):

براي گرفتن اين مدل از ويزا فرد بايد از جانب كارفرماي مستقر در هلند (JOB OFFER) و يا همان نامۀ دعوت به همكاري و كار داشته باشد. با وجود اين شرايط فرد مجاز است تا براي گرفتن اين ويزا اقدام نمايد.

اين ويزا براي افراد اغلب 3 ساله صادر مي‌شود . لازم است بدانيد كه كساني كه شهروند استراليا هستند و يا در اتحاديۀ اروپا و شينگن هستند به اين ويزا احتياجي ندارند.

شرايط تحصيل در هلند

تحصيل در هلند يكي از راه‌هاي قانوني اخذ اقامت اين كشور مي‌باشد. براي اينكه بتوانيد ويزاي تحصيلي هلند را دريافت نماييد، بايد از يكي از دانشگاه‌هاي معتبر اين كشور پذيرش تحصيلي بگيريد و پذيرش خود را به همراه ديگر مداركتان به سفارت هلند تحويل دهيد و به راحتي اقدامات لازم را براي دريافت ويزاي خود انجام دهيد. مدارك مورد نياز براي درخواست ويزاي تحصيلي نيز به شرح زير مي‌باشد:

 

مدارك شناسايي

پاسپورت

رزومۀ تحصيلي

پرداخت هزينۀ ويزا

فرم درخواست ويزا

گواهي سلامت

تمكن مالي

مدرك آيلتس با نمرۀ 6

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.