مهاجرت تحصيلي به آمريكا

موسسه اعزام دانشجو به كشورهاي خارجه با كمترين هزينه

مهاجرت تحصيلي به آمريكا

۹ بازديد ۰ نظر

از آنجايي كه تحصيل در آمريكا امكان تحصيل در برترين دانشگاه هاي جهان با بهترين امكانات را به شما ميدهد در نتيجه افراد زيادي سالانه درصدد مهاجرت از طريق اخذ ويزاي تحصيلي به آمريكه برمي آيند. ادامه تحصيل در آمريكا از طريق پذيرش در مدارس، كالج ها ودانشگاه هاي اين كشور و اخذ ويزاي تحصيلي امكان پذيراست.

براي ادامه تحصيل در اين كشور مي  بايست مداركي را ارائه دهيد كه مهمترين آنها مدارك مربوطبه سطح سواد و سطح زبان انگليسي است. اگر شما در تحصيلات قبلي خود (ديپلم متوسطه يا كارشناسي يا ...) نمرات قابل قبول و خوبي كسب كرده باشيد كه با حداقل معدل نمره (GPA ) هم خواني داشته باشد كه معمولا نحوه محاسبه آن در كشورهاي مختلف متفاوت است، همچنين داشتن يكي از مدارك زبان تافل، كاپلان، آيلتس، پيرسون يا دولينگو براي اخذ ويزاي تحصيلي آمريكا ضروري مي باشد.

مرسوم ترين و پرطرفدارترين ويزاي تحصيلي در آمريكا ويزاي F1  است كه به متقاضيان تحصيل در مقاطع كارداني، كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري داده ميشود. مدت زماني كه ميتوانيد با اين ويزا در آمريكا بمانيد تا 60 روز پس از پايان دوره تحصيلي است.

مساله مهم ديگر كه تاثير بسيار زيادي در تصميم براي مهاجرت تحصيلي دارد هزينه هاي مهاجرت اسست كه در ادامه به اختصار به هزينه تحصيل در آمريكا ميپردازيم.

با يك حساب سر انگشتي در ميابيم كه ادامه تحصيل در آمريكا بسته به مقطع و رشته تحصيلي چيزي بين 5000$ تا 50000$ در سال بايد هزينه كنيم. اگرچه تحصيل در برخي ديگر از دانشگاه هاي آمريكا كه گران تر مي باشند تا 80000$ دلار نيز هزينه در بر خواهد داشت و همچنين تحصيل در دانشگاه هاي معتبر دولتي ميتواند به اندازه تحصيل در دانشگاه هاي خصوصي هزينه بر باشد. دانشجويان در آمريكا اجازه كار تمام وقت ندارند به اين ترتيب شرايط تحصيل در آمريكا براي دانشجويان كمي دشوار است و دانشجويان براي اداره امورات مالي خود نياز به مديريت دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.