موسسه اعزام دانشجو

موسسه اعزام دانشجو به كشورهاي خارجه با كمترين هزينه

موسسه اعزام دانشجو

۹ بازديد ۰ نظر

اين روزها موسسات و شركت هاي زيادي نسبت به اعزام دانشجويان به دانشگا هاي بين المللي براي مهاجرت تحصيلي اقدام مي نمايند. در موسسات مختلف تيم هايي از مشاوران و كارشناسان حقوقي مهاجرت گردهم مي آيند تا بهترين و كوتاه ترين راه براي مهاجرت يك نفر را به او نشان دهد و براي او هموار كنند. پس نقش بسيار مهم اين موسسات غير قابل انكار است و بر كسي پوشيده نيست.

مشاوره مهاجرت تحصيلي در روند اعزام دانشجويان به دانشگاه هاي بين المللي بسيار موثر است چراكه با توجه به هزينه هاي هاي تحصيل در كشور مقصد و علايق خود فرد نوع مشاوره در تصميم نهايي دانشجويان و به تبع آن در آينده آنها بسيار تاثير گذار خواهد بود. بنابراين بايد در انتخاب موسسه اعزام دانشجو مي بايست دقت بسياري نمود.

با بررسي موارد مهم در اعزام دانشجو به مواردي از جمله انتخاب مقطع ادامه تحصيل با توجه به چشمانداز شغلي، كشور مقصد، آشنايي كامل با شرايط و ضوابط كشور و دانشگاهي كه قصد ادامه تحصيل در آن را داريد و آشنايي با فرهنگ مردم آن كشور ميرسيم كه فرد بايد به آنها توجه داشته باشيد و در دريافت توصيه نامه يا برنامه يا پذيرش دانشگاه مد نظر از مشاورين موسسه مهاجرت تحصيلي كمك گرفته و در گرفتن مدرك آيلتس خود جديت به خرج دهيد چراكه يكي از شرايط اپلاي كه مهم نيز مي باشد همين موضوع است.

اگر متقاضي تحصيل برنامه‌اي هستيد كه به زبان انگليسي در خارج از كشور تدريس مي‌شود، بايد اسناد خود را به انگليسي ترجمه كنيد. توجه داشته باشيد كه ترجمه‌ها بايد توسط يك مقام ذيصلاح تأييد شود.

برخي از كشورها مانند هند و دانشگاه‌هايي مانند دانشكده‌هاي پزشكي امتحانات ورودي دارند كه دانش شما در مورد علوم طبيعي و مهارت‌هاي مربوط به موضوعاتي مانند زبان يا رياضيات را آزمايش مي‌كنند. تاريخ و محل برگزاري امتحان را بررسي كنيد زيرا اين آزمون معمولاً يك يا دو ماه قبل از روز افتتاح مدرسه انجام مي‌شود. بايد از قبل در آزمون ثبت‌نام كنيد و در صورت لزوم، برنامه‌اي را براي سفر خود به خارج از كشور تهيه كنيد.

بايد در نظر بگيريد كه درخواست دانشگاه خارج از كشور هزينه‌هاي مربوط به آزمون ورودي، ترجمه اسناد، رزرو آزمون زبان انگليسي، شهريه و هزينه درخواست ويزا را در بر خواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.